DA FORUM

yes b'y
 
HomeGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 CHELSEA.

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:03 pm

kay, well im chelsea and im twelve. i play volleyball and i like bowling. and im really cool :]


Last edited by on Sun Apr 29, 2007 1:18 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:04 pm

Chelseaa! whats up maid? I never knew you liked pickles Surprised
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:04 pm

I agree.. except for the last part. Haha.
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:05 pm

Lol Pickles. I should call you that from now on Tounge
Nahh, i'll forget that tomorrow.

whats up? man, post alot of stuff, k?
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:06 pm

Yeah Chelsea tell everyone about this and get them to join
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:08 pm

haha, I never put the pickles thing there.
Back to top Go down
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:08 pm

lmao
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:09 pm

Well I wonder how it got there then? hmm...this is a mystery. Chelsea likes pickles, but she's too ashamed to admit it.
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:09 pm

OK I ADMIT IT I DID IT I EDITED CHELSEA'S POST TO MAKE HER LIKE PICKLES
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:11 pm

I KNEW IT!
Back to top Go down
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:12 pm

lol
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:12 pm

I gotta go up jills soon, to make a shoe box racer XD
Back to top Go down
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:12 pm

Oh yeah Chelsea I am sure you knew Tounge
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:13 pm

I did! lol
Back to top Go down
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:14 pm

Haha.. actually ... xD it was me Tounge
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:16 pm

omg!, im confused now.
Back to top Go down
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:16 pm

lmao OHH I GOT YOU GUYS DIDN'T I LMAO

Twas Neil it was
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:17 pm

well you would do something like that brendon
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:17 pm

how come you guys gets to change stuff on my profile!
Back to top Go down
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:19 pm

Because were the "Admins"
We can do anything.
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:20 pm

No... cause I'm jesus.
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:20 pm

Yeah :p

Well, the first girl is joining and that is Mallory Carter
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:22 pm

Haha. Chelsea doesn't count as a girl Tounge
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:23 pm

Brendon, I think kendra joined. But she never posted at all.
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
Guest
Guest



PostSubject: Re: CHELSEA.   Sun Apr 29, 2007 1:24 pm

um, does anybody have a shoebox I can borrow? Happy
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: CHELSEA.   

Back to top Go down
 
CHELSEA.
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Chelsea Antiques Fair 17 to 21 March 2011
» New Chelsea
» The bonsai of Chelsea 2012
» Chelsea Pottery Judge Figure?
» Chelsea Crown Lynn Tableware

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DA FORUM :: Help :: Other-
Jump to: