DA FORUM

yes b'y
 
HomeGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Anyone Game Nerds?

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Tue May 01, 2007 5:48 pm

I Likes Po Cause i Dunno I Just Did When I Watched It.. lol
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Tue May 01, 2007 5:55 pm

I had a Tinkie Winkie teletubby toy when I was like 5 lol

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Tue May 01, 2007 5:56 pm

Lol I Dont Tink I Had Arn but I tink I Had A Bookbag Lol
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Wed May 02, 2007 10:55 am

Haha. I used to have a giant twinky winky one Tounge

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Wed May 02, 2007 12:57 pm

The Sun Was A Baby! :roll:
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Wed May 02, 2007 1:05 pm

I liked the custard part! It was awesome!

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Thu May 03, 2007 2:30 pm

The fucking sun baby thing used to scare the shit out of me Neutral

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Thu May 03, 2007 4:44 pm

Sidd wrote:
I Likes Po Cause i Dunno I Just Did When I Watched It.. lol
I do too. He was the coolest. I hated it when they showed the movie on their stomach. Because they showed it twice lol
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Thu May 03, 2007 4:49 pm

Haha, Yeah i know. I used to like spazz at that when i was a kid.

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Thu May 03, 2007 9:02 pm

lmao, it was like "Again! Again!" Tinkie Winkie fucks Po's little Cheerio thing on his head and plays the Triangle on his head with Dipsy's Penis like thing on his head.

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Sat May 05, 2007 1:28 pm

Wow... Brendon... can i ask you what the hell you watched as a kid?

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 24
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Tue May 08, 2007 6:29 pm

A lot of stuff, but I have been scarred for life Sad

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   Wed May 09, 2007 10:30 am

Haha, did your daddy touch you!? Shocked

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Anyone Game Nerds?   

Back to top Go down
 
Anyone Game Nerds?
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Mai-Otome Elimination Game: The Greatest Otome ROUND 7
» Fans of Enigma & Game Zone minis REJOICE!
» Map and game pieces for upcoming campaign
» Pirates Game
» Game Salad Creator

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DA FORUM :: Help :: Other-
Jump to: