DA FORUM

yes b'y
 
HomeGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Skateboards

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 12:13 pm

yea, if anyone got r skateboard fer sale let me no
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 2:23 pm

Ah damn... I used to have a mystery once upon a time... lent it to someone and they snapped it haha. Good luck buyin one though Tounge

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 3:50 pm

lol...yea
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 3:58 pm

I have an element board, I don't use it any more its in good condition but I don't know if I wants to sell it..

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:03 pm

Dawwppp.. Lol I Whats the Point Of Havin It Then!?
Back to top Go down
View user profile
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:04 pm

Ya Well I Had Some Shark Skateboard.. Lol It Was Weird.. I Dunno Wer It Is Tho.. I Aint Seen It For Like 2-3 Years Since I Came Back From Toronto Lol
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:05 pm

I don't know! Maybe I feels somewhat attached to it

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:06 pm

lol....come on brendon!....u dont use it...i will..plz!
Back to top Go down
View user profile
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:06 pm

cause im pro at it
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:26 pm

I might sell you mine. lol yea, probably I will.[/u]
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 4:27 pm

Same... just wait though

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Harv99
Nobody Special
avatar

Male Number of posts : 63
Age : 24
Registration date : 2007-04-30

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:09 pm

I GOT A AWSOME BORD IT IS A pro style 9 ply double kicktail concave deck it is grren and only has a few scratches on it lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.harv-99.piczo.com
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:13 pm

Post pictures of it Matt, lol.

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:14 pm

Alright, I'll sell it for 20$ Tounge ..i think
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:18 pm

lol...ill wait...i wants brendons element..but i dont no about matts board yet
Back to top Go down
View user profile
ScottJ
Admin
avatar

Male Number of posts : 340
Age : 25
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:21 pm

lol k.
Back to top Go down
View user profile http://www.daforum.editboard.com
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 5:25 pm

crap..matt cant sell it
Back to top Go down
View user profile
Bob
n00b
avatar

Male Number of posts : 22
Age : 26
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Mon Apr 30, 2007 6:00 pm

ah crap, i had a good board for sale not to long ago

heartagram deck with like 60 bucks of crap on it, sold for 30.
Back to top Go down
View user profile http://www.yourtoostupidtoclickhere.com
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 7:15 am

lol...damn
Back to top Go down
View user profile
malloryC
Nobody Special
avatar

Female Number of posts : 36
Age : 25
Where ya at: : a hole =]
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 10:32 am

i have 4 skateboards for sale... :O lol just kiddin.. =]
Back to top Go down
View user profile http://www.piczo.com/xmalloryy-
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 10:48 am

Stop lying Mallory!

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Sidd
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 308
Age : 24
Where ya at: : Isle-aux-Morts
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 11:45 am

Lier!
Back to top Go down
View user profile
- Jake...
Pee-Wee
avatar

Male Number of posts : 237
Age : 24
Where ya at: : Isle aux Morts
Registration date : 2007-04-29

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 11:56 am

yea malloweee!...ur a liar!
Back to top Go down
View user profile
Neil Mauge
Genuine Jackass
avatar

Male Number of posts : 419
Age : 23
Where ya at: : Look behind you.
Registration date : 2007-04-28

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 11:57 am

Haha, I taught mallory how to skate before :P


She was pro.

_________________
To you, I are god. Though shalt not fuck with me. Or though shalt get a can of whoop ass opened on thy.
Back to top Go down
View user profile
BmanRox
Admin
avatar

Male Number of posts : 735
Age : 25
Where ya at: : Isle-Aux-Morts
Registration date : 2007-03-18

PostSubject: Re: Skateboards   Tue May 01, 2007 11:59 am

lmao Jenna couldn't skateboard either until Marc Moss showed her how... Wasn't it Marc Moss?

_________________
--------------------------------------------------

1. Put Noodles in a Cup
2. Boil water for your Soup in a Cup
3. Mix the Water and the Noodles
And that's the way you do it SOUP IN A CUP

- By Brendon
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Skateboards   

Back to top Go down
 
Skateboards
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
DA FORUM :: Help :: Other-
Jump to: